| 
 Отсраняване на появилите се дефекти в оборудването, за което е сключен договор за абонаментно обслужване. Извършват се периодични, планови профилактики по предварително удобрен график, който зависи от типа на устройствата и санитарните условия, в които работят. Води се дневник за дефектите, причините за тях, отстраняването им и вложените материали. 
* Когато оборудването не е в гаранционен срок клиентът заплаща само стойността на вложените материали.  * Когато дефектиралото оборудване е доставено от "Резонанс.БГ" ЕООД и е в гаранционен срок клиентът не заплаща нищо.  * Когато дефектиралото оборудване е доствено от друга фирма и е в гаранционен срок към нея, "Резонанс.БГ" ЕООД извършва само първоначална диагностика на проблема и дава препоръки на клиента за отстраяване на дефекта. 
 Работата с работни станции включва:  * Инсталиране/настройване на операционна система;  * Инсталиране/настройване на стандартни офис програми;  * Включване в мрежата на фирмата ( при наличие на физическа възможност);  * Профилактика;  * Замяна на повреден хардуер ( стойността на повредената част се заплаща отделно), диагностика на повредата с препоръки за ремонт;  * Инсталиране/настройване на антивирусна защита;  * Препоръки за обновяване на оборудването;  * Консултации за закупуване и внедряване на нов софтуер. 
Работата с принтери/копири/МФУ/скенери включва:  * Включване към работна станция или в мрежата, настройка;  * Профилактика;  * Диагностика за повреди;  * Препоръки за обновяване на оборудването; 
Работата с мрежовото оборудване:  * Включване в мрежата на фирмата ( при наличие на физическа възможност);  * Профилактика;  * Диагностика за повреди;  * Препоръки за обновяване на оборудването; 
 |