There are no translations available.
Отсраняване на появилите се дефекти в оборудването, за което е сключен договор за абонаментно обслужване. Извършват се периодични, планови профилактики по предварително удобрен график, който зависи от типа на устройствата и санитарните условия, в които работят. Води се дневник за дефектите, причините за тях, отстраняването им и вложените материали.
* Когато оборудването не е в гаранционен срок клиентът заплаща само стойността на вложените материали. * Когато дефектиралото оборудване е доставено от "Резонанс.БГ" ЕООД и е в гаранционен срок клиентът не заплаща нищо. * Когато дефектиралото оборудване е доствено от друга фирма и е в гаранционен срок към нея, "Резонанс.БГ" ЕООД извършва само първоначална диагностика на проблема и дава препоръки на клиента за отстраяване на дефекта.
Работата с работни станции включва: * Инсталиране/настройване на операционна система; * Инсталиране/настройване на стандартни офис програми; * Включване в мрежата на фирмата ( при наличие на физическа възможност); * Профилактика; * Замяна на повреден хардуер ( стойността на повредената част се заплаща отделно), диагностика на повредата с препоръки за ремонт; * Инсталиране/настройване на антивирусна защита; * Препоръки за обновяване на оборудването; * Консултации за закупуване и внедряване на нов софтуер.
Работата с принтери/копири/МФУ/скенери включва: * Включване към работна станция или в мрежата, настройка; * Профилактика; * Диагностика за повреди; * Препоръки за обновяване на оборудването;
Работата с мрежовото оборудване: * Включване в мрежата на фирмата ( при наличие на физическа възможност); * Профилактика; * Диагностика за повреди; * Препоръки за обновяване на оборудването;
|