|
Home Помощна Система
Информираме Ви, че с цел повишаване качеството на извършваните услуги, Резонанс ООД пуска нова система за техническа поддръжка. Тя е предназначена да автоматизира комуникацията между екипа от консултанти и потребителите. Основни предимства са:
- За всеки регистриран в системата проблем предоставя детайлна информация за време и място на регистриране, тип, причина, спешност и други;
- Запазва и документира регистрираните проблеми с дълъг период на активност;
- Води хронология на проблемите от възникването до решаването им;
- Предоставя инструмент за подреждане на проблемите по приоритет и време на реакция;
Чрез системата се надяваме да постигнем по-добра комуникация, координация, и чувствително понижаване на времето за реакция при възникване на проблем.
|
Последно променен на Сряда, 09 Ноември 2011 16:40 |
|
|
HelpMenu
Посетете ни във Фейсбук
.
Дистанционно обучение
Морска Правоспособност
Oнлайн тестове за самоподготовка за входните нива при сертифициращите изпити за различните функции.
CINEMA 4D
Kурс за обучение с популярната система за визуализиране.
SolidWorks
Дистанционен курс на обучение "3D моделиране със SolidWorks".
|