There are no translations available.
Информираме Ви, че с цел повишаване качеството на извършваните услуги, Резонанс ООД пуска нова система за техническа поддръжка. Тя е предназначена да автоматизира комуникацията между екипа от консултанти и потребителите. Основни предимства са:
- За всеки регистриран в системата проблем предоставя детайлна информация за време и място на регистриране, тип, причина, спешност и други;
- Запазва и документира регистрираните проблеми с дълъг период на активност;
- Води хронология на проблемите от възникването до решаването им;
- Предоставя инструмент за подреждане на проблемите по приоритет и време на реакция;
Чрез системата се надяваме да постигнем по-добра комуникация, координация, и чувствително понижаване на времето за реакция при възникване на проблем.
|
Last Updated on Wednesday, 09 November 2011 16:40 |