There are no translations available.
Аутсорсингът е бизнес модел с доказани възможности и предпочитания.
ИТ аутсорсингът може да включва възлагане на услуги, обхващащи цялостния процес на управление на ИТ във фирмата или само на точно определена услуга. Възлагането на дейности, свързани с информационното осигуряване на външни изпълнители има значителен положителен ефект.
Абонаментната поддръжка намалява риска от проблеми в работата на системите Ви и гарантира професионална техническа помощ.
Техническата помощ включва администриране на цялата информационна структура на фирмата - операционни системи, приложен софтуер, антивирусна защита, поддръжка на всички работни станции и периферни устройства – принтери и скенери, сървъри, мрежа и мрежово оборудване.
След сключване на договор за поддръжка клиентите получават поддръжка на място, по телефона и дистанционно.
Цената на абонаментната поддръжка се определя според избраните от Вас услуги и се договаря на работна среща. Ние залагаме на индивидуален подход при работата с всяка отделна фирма и предлагаме абонаментна поддръжка съобразена с Вашите ИТ потребности, бюджет и работно време. Гарантираме на клиентите си надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи.
Пълният аутсорсинг включва:
|